:: початок :: про нас :: ЕЛІНТ :: наші досягення :: традиції
 
  :: учням :: вчителі :: адміністрація :: вчителям :: історія
 


      :: методична робота
      :: сценарії
      :: публікації
      :: бібліотека

      :: фотогалерея
      :: куди піти вчитися?
      :: держ. атестація

      :: про нашу школу
      :: історія колегіуму
      :: прийом до школи
      :: гурткова робота
      :: додат. осв. послуги
      :: сторінка психолога
      :: харчування
      :: розклад уроків
      :: розклад дзвінків

      :: Vivat Intelekt
      :: фотоальбоми
      :: символіка
      :: ЕЛІНТ
      :: дозвілля
      :: структура
      :: склад
      :: медалісти школи
      :: призери олімпіад
      :: призери МАН
      :: призери конкурсів
      :: спортивні перемоги


       Написати листа

Віртуальний музей колегіуму

Блоги учнів та вчителів

ЗАПОВІКІ

Вчителям - Методична робота

 

Проблемна тема колегіуму:


«Педагогічна майстерність як домінанта розвитку професіоналізму, життєтворчості вчителів і колегіантів в умовах інноваційного простору школи нового типу»
Етапи реалізації проблемної теми колегіуму «Елінт»
                    І (діагностично-теоретичний) етап: 2015-2016

  1. проведення діагностики готовності педагогічного  колективу, колегіантів, батьків до реалізації нової методичної проблеми;
      1. опрацювання науково-методичної літератури з означеної проблеми;
      2. науково-методична підготовка педагогів;
  2. розробка нормативно-правової бази  реалізації нової методичної проблеми (Положення про «Педагогічну майстерність», «Майстер-клас»)

                ІІ(дослідницько-експериментальний) етап: 2016-2017

  1. апробація інноваційних технологій щодо розвитку професійної майстерності педагогів та формування життєтворчості колегіантів на базі предметних кафедр;
  2. забезпечення психологічної підтримки реалізації шкільних програм;
  3. популяризація напрацьованого досвіду з експериментальної діяльності в ході проведення семінарів шкіл для району, області;
  4. публікацій в освітніх виданнях, міських, обласних та Всеукраїнських виставках

                                  ІІІ (узагальнюючий ) етап:  2017-2018

1. проведення системного аналізу та систематизація результатів роботи творчих груп із проблемної теми (створення методичних збірок), узагальнення матеріалів, аналіз публікацій із даної проблеми.

2. проведення узагальнюючої конференції

 

Про підсумки методичної роботи в колегіумі 2014-2015 н.р. і завдання на 2015-2016 н. р.

        
Методична робота у 2014-2015 навчальному році була спрямована на підвищення професійної майстерності, розвиток творчості, ініціативи вчителів. Кадровий склад колегіуму відповідає школі нового типу. Педколектив працював над V етапом науково-методичною проблеми: «Формування школи життєтворчості колегіантів на основі застосування інноваційних технологій та втілення векторного моделювання в системі проектно-впроваджувальної діяльності школи нового типу», який носив  систематизацію та аналіз  результатів діяльності творчих груп із теми (створення методичної  збірки), узагальнення матеріалів, аналіз публікацій із даної проблеми.  Упродовж року роботу  творчих груп, ШМО було спрямовано на узагальнення досвіду над проблемною темою; із цією метою проводилися засідання ШМО, районні та обласні семінари.  У  травні  2015 року відбулася  узагальнююча конференція.

В організації науково-методичної роботи основними завданнями були:

  • впровадження особистісно розвиваючих технологій навчання;
  • втілення основних тенденцій формування школи життєтворчості колегіантів на основі застосування інноваційних технологій;
  • удосконалення векторного моделювання в системі проектно-впроваджувальної діяльності навчального закладу;
  • гуманно-особистісний підхід до навчання і виховання учнів;
  • реалізація колегіумних програм «Обдарованість»,  «Здоров’я»,  відпрацювання «Системи позаурочної виховної роботи» через центри учнівського самоврядування: «Інтелект», «Моя земля – земля моїх батьків», «Пресцентр», «Дисципліна і порядок», «Добротворці», «Дозвілля»; «Фізкультура і спорт», «Медичний», «Екологічний»;
  • виконання положення розробленої моделі «Вчитель колегіуму»;
  • робота над упровадженням інноваційних методик: методу проектів, векторного моделювання уроків, інформаційних технологій; педагогіки співробітництва;
  • використання в роботі банку даних психолого-педагогічної діагностики учнів колегіуму.

            Науково-теоретичне втілення методичної проблеми навчального закладу через усі ланки системної роботи дало змогу вчителям вільно орієнтуватися в широкому спектрі сучасних інноваційних технологій, ідей. Педагоги працюють, обираючи конкретні форми і методи навчання для втілення обраної технології в інноваційному навчально-виховному просторі, весь колектив (100%) володіє ІКТ у створеному  інформаційному просторі.
Колегіум співпрацює з ЗОІППО у напрямку професійного зростання педагогів, а саме проведення майстер-класів, особливої  форми  навчально-методичного заняття, яка заснована на «практичних» діях показу і демонстрації творчого вирішення певного пізнавального та проблемного педагогічного завдання. Так, на рівні області протягом року проведено майстер-класи: Гера О.М., вчитель географії, на тему: «Інформаційно-комунікаційні технології – як сучасний засіб навчання  географії»; Одажий Інна Степанівна  «Формування мотивації на уроках правознавства засобами ІКТ».
Протягом 2014-2015 н.р  у змодельованому інноваційному просторі ефективно і плідно працювали творчі групи у рамках реалізації програми «Творчість». Однією з умов ефективного вирішення проблеми є тематична самоосвіта вчителів.  Її рганізація відбувалася  у межах творчих груп: ШППД,  Школа молодого вчителя, клубу «Педагогічні роздуми», університету «Вчитель ХХІ століття» та поповнення портфоліо. 
У навчальному році педагоги стали переможцями Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року»: Одажий Інна Степанівна, вчитель історії і правознавства,посіла І місце у районному етапі конкурсу у номінації «Вчитель правознавства» і  була учасником обласного етапу; Гера Ольга Миколаївна, вчитель географії, класний керівник 10-А, у номінації «Кращий класний керівник 2015» (І місце). У процесі самоосвітньої діяльності вчителі брали участь у вебінарах різного рівня: 19 педагогів були учасниками, 13 отримали сертифікати.
За активну участь та високу результативність у професійних виставках і конкурсах  другий рік поспіль колегіум визнаний одним із найпрестижніших закладів освіти нового покоління у Ленінському районі та отримав гран-прі «Імідж – чемпіон року».
Протягом 2014-2015 навчальному році колегіум брав участь у міських, обласних, державних та Міжнародних виставках і отримав дипломи переможців.
Колегіум посів ІІ  місце серед загальноосвітніх шкіл Ленінського району міста Запоріжжя за результатами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, що свідчить  про ефективність спільної науково-пошукової роботи вчителів та учнів. Так, в олімпіадах із базових дисциплін у районному етапі  – 67 призових місця, в обласному етапі олімпіад за 2014-2015 н.р. – 20 призових місць – ІІ місце в районі (у минулому році 16) в обласному етапі МАН – 15 (у минулому 19) призових місць (І місце в районі) і найважливіше у державному етапі - 2 призових місця: з хімії Алєксєєв Андрій 10-Б - ІІІ місце(науковий керівник Авраменко І.А.), з біології Гоц Анна 10-А –ІІ місце (науковий керівник Білоусенко Л.Г.), учасниками 4 етапу у МАН з біології став Ткаченко Дмитро, учень 11-А  класу та олімпіади з біології Лісунов Михайло  11-Б класу, які посіли 4 місце (науковий керівник Бозаджиєва Ю.О.).
Отже, всього 67 призових місць. Із них найбільше з географії – 6 (Гера О.М.), з хімії – 6 (Авраменко І.А..), з біології – 6 призових місць (Білоусенко Л.Г; Бозаджиєва Ю.В.), з фізики – 5 призових місць (Макарова О.П..), з української мови та літератури – 5 призерів (Мазакова О.А; МЧебикіна С.П.; Люта Л.І;) з математики – 4 призових місця (Дядько Л.І., Моісєєва І.В.), з інформаційних технологій – 4 призових місця (Коротка О.Б.).
Спостерігається позитивна тенденція участі в олімпіадах, МАН. Упродовж двох років результат стабільний, що свідчить про системність у роботі з обдарованими учнями.  Показники в олімпіаді знижено на 3%, а в МАН  на 23% у зв’язку зі зменшенням рейтингу учасників у районі  (67 із 86 учасників; МАН: 15 переможців із 18).
Розвиток творчого потенціалу учнів (70%) здійснюється через низку творчих конкурсів, турнірів, конференцій: Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика, «Об’єднаймося, брати мої»,»Я - європеєць», «Таланти твої, Україно»,»Ми - за єдину Україну»,«Моя Батьківщина - Україна», Інтелектуальні змагання «Всезнайки – 2015», Всеукраїнський конкурс учнів та студентів «Гагарінські читання», «Довкілля і людина», «Перлина Запоріжжя» тощо. Учні колегіуму виявили неабияку активність у творчих конкурсах , серед  учасників 80% учнів є переможцями різних рівнів: районного, міського, обласного, Всеукраїнського. Так, у 39 конкурсах посіли призові місця 85 колегіантів (порівняно з 2014 р.  значно збільшилася кількість конкурсів, у яких колегіанти взяли участь).
1263  учні стали активними учасниками Міжнародних предметних конкурсів («Бобер», «Лелека», «Кенгуру» тощо), де здобули Дипломи різних ступенів.
Третій  рік колектив колегіуму активно співпрацює з МК «Запоріжсталь». У жовтні 2014, квітні 2015  року представники   центрів  самоврядування «Еколог», «Спортивний» і Радою колегіантів   брали участь у міському конкурсі «Врятуємо Дніпро разом», в якому посіли ІІ місце.

Архів новин

[початок] :: [адміністрація] :: [викладачі] :: [про нас] :: [історія] :: [ЕЛІНТ] :: [нашi Досягнення]
2002-2011 Copyright. Всі права захищені. Розробники: творчі вчителі та учні колегіуму