:: про нашу школу
      :: атестація
      :: публікації
      :: бібліотека
      :: фотогалерея
      :: куди піти вчитися?
      :: держ. атестація
      :: історія колегіуму
      :: територія _____обслуговування
      :: гурткова робота
      :: додат. осв. послуги
      :: сторінка психолога
      :: харчування
      :: розклад уроків
      :: розклад дзвінків
      :: формування 10-х кл.
      :: Vivat Intelekt
      :: фотоальбоми
      :: символіка
      :: ЕЛІНТ
      :: дозвілля
      :: структура
      :: склад
      :: медалісти школи
      :: призери олімпіад
      :: призери МАН
      :: призери конкурсів
      :: спортивні перемоги
Пресцентр (шкільна газета)
Написати листа
Віртуальний музей колегіуму
|
|
Вчителям - Методична робота
Проблемна тема колегіуму:
"Модель інтеграційного освітнього середовища нової української школи
для розвитку професійної мобільності вчителя та соціалізації учня"
Етапи реалізації проблемної теми колегіуму «Елінт»
Мета етапу |
Зміст роботи |
Очікувані результати |
Термін реалізації |
І підготовчий |
Ознайомлення з поняттями, термінологією нової методичної теми, яка є логічним продовженням попередньої. |
1.Виявленння проблем та дослідження її розуміння.
2.Опрацювання науково-методичної літератури з означеної проблеми.
2.Розробка нормативно-прававої бази експерименту.
4. Складання плану роботи. |
1.Укладено банк діагностичного інструментарію.
2.Розроблено нормативно-правову базу реалізації нової методичної теми. |
Квітень- травень 2018 |
ІІ етап – теоретично-діагностичний |
Визначити стратегії розвитку школи, теоретичне обґрунтування проблеми, визначення мети, завдань. |
1.Проведення діагностики (анкетування)
готовності педагогічного колективу, учнів, батьків до реалізації нової методичної проблеми.
2.Здійснення аналізу вчителями науково-методичної,психологічної, педагогічної літератури з означеної проблеми.
3.Науково-методичний супровід педагогів.
3. Розробка ШМО власних міні-проектів для реалізації проблемних тем, навчально-методичне забезпечення викладання предметів.
4. Сприяння розвитку потенціалу та мобільності педагогів
5.Розробка моделі інтеграційного середовища та Концепції розвитку школи.
6. Ознайомлення вчителів із формами і прийомами освітньої діяльності, що створюють умови для формування компетентностнй здобувачів освіти.
7.Організація роботи моніторингового дослідження. |
1.Оброблено дані анкетування та з’ясовано рівень обізнаності педагогічного колективу.
2.Розроблено модель інтеграційного середовища.
3.Розроблено модель вчителя, здобувача освіти початкової, середньої і старшої ланки.
4.Здійснено перехід до нової інноваційної філософії шкільної освіти на основі опрацьованої науково-методичної літератури.
5. Створено умови для діяльності всіх підсистем. |
Серпень 2018- січень 2019 |
ІІІ етап - дослідницько-експериментальний |
Впровадження в практику роботи напрацьований матеріал, забезпечення взаєморозуміння й узгодженості дій усіх учасників освітнього процесу (вчителі-учні-батьки) |
1.Апробація інноваційних технологій щодо розвитку мобільності вчителів та соціалізації учня на предметних кафедр;
2.Забезпечення психологічної підтримки реалізації освітніх програм;
3. Забезпечення активного, продуктивно-творчого впливу освітнього процесу на особистість.
4.Популяризація напрацьованого досвіду з експериментальної діяльності.
5.Публікації в освітніх виданнях, участь у міських, обласних та Всеукраїнських виставкахконкурсах.
6.Стимулювання самоосвіти та творчий пошук педагогів. |
1.Створено умови для дослідницько-експери-ментальної діяльністі закладу;
2.Здійснено публікації в освітніх видання;
3.Проведено методичні заходи (семінари, майстер-класи, педмайстерні) для освітян міста та області. |
Лютий 2019-травень 2020 |
IV етап - узагальнювальний |
Узагальнення та систематизація напрацьованого матеріалу, використання досвіду на практиці, узагальнення роботи педагогічного колективу над темою. |
Вересень 2020-2021 |
Контрольно-корекційний |
1.Оцінювання результатів експериментальної діяльності на основі інструментарію, розробленого творчою групою «Моніторинг», співвідношення їх з цілями експерименту.
2.Внесення відповідних коректив до моделі інтеграційного середовища, її нормативної бази з метою модернізації освітнього процесу.
3. Оформлення опису реалізації проблеми та результатів. |
1.Здійснено аналіз результатів експериментальної діяльності.
2. Проведено експертну оцінку.
3.Внесено корективи до розробки методичної теми.
4 Систематизовано матеріали щодо розробки методичної теми. |
Вересень 2020-грудень 2020 |
Підсумковий |
1.Проведення системного аналізу та систематизація результатів роботи творчих груп із проблемної теми (створення методичних збірок), узагальнення матеріалів, аналіз публікацій із даної проблеми.
2. Проведення узагальнюючої конференції |
1. Створено інтеграційно освітнє середовище для забезпечення освітніх потреб кожного здобувача освіти.
2. Проведено системний аналіз дослідної роботи з розробки й упровадження моделі.
3. Виявлення проблем для подальшої роботи |
Січень 2021-червень 2021 |
Завдання колегіуму на 2019 - 2020 н.р.
- Забезпечити комфортні та безпечні умови навчання і праці.
- Продовжити ІІІ етап роботи над методичною темою: «Модель інтеграційного освітнього середовища Нової української школи для розвитку професійної мобільності вчителя та соціалізації учня».
- Продовжувати впровадження нових форм роботи з педагогічним колективом у створеному інтеграційному середовищі школи життєтворчості для розвитку професійної мобільності вчителів та соціалізації учнів.
- Удосконалювати інноваційні підходи в умовах інформаційного простору школи життєтворчості.
- Поширювати активно педагогічний досвід учителів у періодичних виданнях,педагогічній літературі та інтернет-ресурсах.
- Наявність ефективної кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогів.
- Спроектувати роботу творчих груп учителів (рис.1.8) із реалізації проблемної теми колегіуму (ІІ етапу)на засіданні методичної ради у вересні 2019 року
- «Реалізація профільного навчання» - Мазакова О.А.
- «Компетентнісно спрямований та особистісно зорієнтований педагогічний процес» - Бабіч Л.І.
- «Моніторинг навчальної діяльності учнів» - Карпачова Т.М.
- «Педагогічна майстерня» - Бондаренко Л.І., Мазакова О.А.
- «Векторне моделювання інноваційного освітнього простору колегіуму в системі проектно-впроваджувальної діяльності» - Єжак Т.М.,Патрушева І.А., Михайлик О.О.
- Модульна програма «Педагогічне портфоліо» - Патрушева І.А..
- «ШМВ» - Свєткова О.В.
- «Розробка блогів кафедр та МО» - Патрушева І.А.
Рисунок 1.8.Діяльність творчих груп учителів із реалізації проблемної теми колегіуму на 2018-2019 н.р.
- Спрямувати роботу на реалізацію моделей «Інтеграційного середовища школи життєтворчості», «Педагогічна майстерність учителя в умовах інноваційного простору», «Модель життєтворчості колегіантів».
- Продовжувати втілювати моделі методичної роботи в умовах інтеграційного середовища з урахуванням новітніх форм роботи з педагогічними кадрами (майстер-класи, квести, педмайстерні, педагогічні аукціони,коучинг-технології тощо).
- Продовжувати втілювати компетентнісний підхід до організації освітнього процесу через роботу творчої групи «Компетентнісно зорієнтоване навчання і виховання» (згідно плану на 2019-2020 навчальний рік).
- Забезпечувати психолого-соціальний супровід усіх найважливіших заходів колегіуму упродовж 2019-2020 навчального року психолого-соціальній службі колегіуму (Усатенко О.В; Лисенко О.О.) .
- Заступнику директора з виховної роботи Бабіч Л.І. та керівнику кафедри «Виховання» Тонконог К.Ю. зосередити увагу на громадському, моральному та патріотичному вихованні молоді, реалізовувати їх упродовж 2018-2019 навчального року.
- Спрямувати діяльність на засадах дитиноцентризму тагуманістичних принципах.
- Сприяти становленню особистості, здатної реалізуватися у нових соціальних умовах життя.
- Cпланувати заходи щодо підвищення ефективності методичного супроводу допрофільної і профільної освіти, залучати психологічну службу колегіуму з метою підвищення ефективності освітньої діяльності учнів (контроль інтелектуального та психічного перевантаження, розкриття потенціалу кожної дитини).
- Застосовувати інноваційні педагогічні технології і прийоми в освітній діяльності.
- Спрямувати систему оцінювання на формування в учнів відповідальності за результатами навчання, самоосвітньої діяльності.
- Забезпечити наявність відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання навчальних досягнень.
- Застосовувати внутрішній моніторинг, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання кожного здобувача освіти.
- Створити і підтримувати атмосферу довіри, інформаційної прозорості, конструктивної співпраці між учасниками освітнього процесу та громадою.
|